Het Customer Experience programma voor jou.


Krijg meer terugkerende klanten | Verhoog je omzet | Laat je bedrijf groeien


Herken jij het volgende?

  • Er ontbreekt inzicht over waarom er klanten en/of opdrachten niet worden binnengehaald.

  • Het is lastig conclusies trekken op de verzamelde feedback en data.

  • Er zijn steeds meer nieuwe klanten en minder terugkerende klanten.

  • Klanten en medewerkers stellen vaak dezelfde vragen.

  • Het aanwezige potentieel van de werknemers wordt onvoldoende onbenut.

  • Er zijn veel verschillende doelstellingen binnen in de organisatie.

  • Het is een uitdaging om (IT) resources vrij te spelen.

  • Er is ruimte voor groei en verbetering maar onduidelijk hoe en waar.

Wat levert het jou op?

✅ Klanten.

Kostenbesparing.

Aanpassingsvermogen.

Een beter resultaat onderaan de streep.

De totale omzet stijgt.

De werknemerstevredenheid stijgt.

De klanttevredenheid stijgt.

⬆ Aantal klantambassadeurs stijgt.

Het Customer Experience (CX) programma helpt de omzet van jouw groeiende organisatie te verhogen door de pijnpunten in de klantreis te identificeren en te verbeteren. Dit zorgt voor een betere klantervaring, meer terugkerende klanten en een stijging in klant- en werknemerstevredenheid.

1. MELD JE AAN

Je wilt meer zicht op de mogelijke pijnpunten en risico’s in jouw klantreis. Ik kan je daarbij helpen. Klik hieronder om met mij in contact te komen.


2. GA IN GESPREK

Tijdens een kort gesprek van circa 20 minuten gaan we samen kijken waar jij behoefte aan hebt en wat er nodig is om dit voor elkaar te krijgen.


3. START CX PROGRAMMA

Samen ontwikkelen we jouw CX programma met duidelijke doelstellingen. Alles wat je vervolgens doet (of niet doet) draagt hieraan bij. Time to shine!

JA, IK WIL MEER WETEN!