Wat heb je nodig?

Het allerbelangrijkste wat je nodig hebt, is een Customer Experience programma dat bij jouw organisatie past. Alleen als je een volledig persoonlijk programma ontwikkelt, zul je echt uitblinken en de vruchten plukken van het leuke werk! Het programma kan namelijk zorgen voor een omzetgroei van 3-8%. Dit is en blijft natuurlijk bedrijfsafhankelijk.

Voor wie?

Opgelet! Het Customer Experience programma is niet voor iedereen. Voor mensen die op zoek zijn naar een quick fix of denken dat ze met een draai aan één knopje hun omzet kunnen verhogen, helaas, druk maar op ❌ en bezoek een andere website! Vooral niet verder lezen, want dat is zonde van je tijd.

Het programma is wel voor jou als je het idee hebt dat je iets kan verbeteren aan je omzet en daar ook écht tijd en energie in wilt steken. Je denkt dat het wellicht zou kunnen liggen aan de communicatie met de klant of omdat de samenwerking tussen verschillende afdelingen niet helemaal lekker loopt. Je kan je vinger er niet precies op leggen, maar je bent wel benieuwd en wilt dit graag onderzoeken.

Jij hebt hulp nodig bij:

  • Het verbeteren van de klantervaring.
    Het overtreffen van de klantverwachting leidt tot klantloyaliteit en positieve mond-tot-mondreclame.

  • Het opsporen en verbeteren van de pijnpunten in jouw klantreis.
    Hoe meer pijnpunten je hebt, hoe kleiner de kans dat de klant daadwerkelijk overgaat tot aankoop.

  • Het aanbieden van een positieve klantbeleving.
    Ontevreden klanten vertellen hun negatieve ervaring gemiddeld aan 30 andere (potentiële) klanten. Tevreden klanten vertellen hun ervaring gemiddeld aan 10 andere (potentiële) klanten.

  • Het krijgen van klanten die ambassadeur worden van jouw organisatie.
    Als je succesvol wilt zijn, heb je klanten nodig die jou aanbevelen bij anderen.

  • Het behouden van klanten.
    Het werven van nieuwe klanten is namelijk vijfmaal duurder dan het behouden van bestaande.

  • Het centraal stellen van de klant binnen jouw organisatie.
    De interne motivatie en het verantwoordelijkheidsgevoel van medewerkers zorgt ervoor of je de klantverwachting overtreft of niet.

Als jij je herkent in één of meerdere van deze punten, dan laat je op dit moment geld liggen. Tijd voor een persoonlijk Customer Experience programma! Je hebt het programma nodig om de pijnpunten in jouw klantreis bloot te leggen, zodat we samen het volgende kunnen bereiken:

✅ Klanten.

Kostenbesparing.

Aanpassingsvermogen.

Een beter resultaat onderaan de streep.

De totale omzet stijgt.

De werknemerstevredenheid stijgt.

De klanttevredenheid stijgt.

⬆ Aantal klantambassadeurs stijgt.

JA, IK WIL MEER RESULTAAT!